zaterdag 25 april 2015

Koninklijke onderscheiding voor Jan Remmert Fröling

Voormalig fractievoorzitter van D66 Hellevoetsluis, Jan Remmert Fröling, heeft op vrijdag 24 april een koninklijke onderscheiding gekregen. Hij ontving de versierselen als Lid in de Orde van Oranje Nassau uit handen van waarnemend burgemeester Wubbo Tempel van Hellevoetsluis.

Jan Remmert Fröling is sinds 2001 coach en adviseur bij het startersnetwerk Hellevoetsluis ten behoeve van startende ondernemers. Starters kunnen nog altijd een beroep doen op zijn kwaliteiten als coach. Daarnaast is hij redacteur / fotograaf van de ‘Democraat’, het landelijk ledenmagazine van D66. In het verleden was hij lokaal actief voor de D66 als raadscommissielid, gemeenteraadslid en fractievoorzitter.

Door zijn doorzettingsvermogen en enthousiasme is Jan Remmert erin geslaagd de plaatselijke politieke partij D66 in moeilijke tijden in stand te houden. Hij vervulde in het verleden (bestuurs)functies bij werkvoorzieningsschap De Welplaat en Muziekschool Stichting De Toon. Jan Remmert Fröling is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau.

Lintje J R Froling 2