donderdag 29 januari 2015

Politiek Café Westvoorne: Nieuwe locatie, andere dag!

Met ingang van 2015 is het Politiek Café Westvoorne verhuisd naar het einde van de zaterdagmiddag. Op zaterdag 31 januari is de eerste editie van dit jaar in De Merel in Rockanje. De aanvang is 16.30 uur. Het thema dat dit keer Partij Westvoorne heeft gekozen is ‘Wonen in Westvoorne’.

Tijdens het Politiek Café zal Alex Noordermeer het een en ander vertellen over de mogelijkheden en moeilijkheden voor jonge gezinnen bij het vinden van een geschikte woning en wat we hieraan kunnen doen. Raadslid Jeroen Noordermeer zal u informeren over de demografische ontwikkeling (krimp) in de regio aan de hand van recente cijfers. Wethouder Bert van der Meij praat ons bij over de mogelijkheden van duurzaam bouwen in Westvoorne. Maar we hopen vooral dat u komt meepraten. Emma van Blom, fractievoorzitter van Partij Westvoorne, zal haar best doen de gesprekken in goede banen te leiden.

Zaterdag 31 januari dus voor het eerst in De Merel in Rockanje. Een nieuwe locatie en niet langer op vrijdag, maar wel in de vertrouwde ontspannen sfeer die u gewend bent. Meepraten mag maar hoeft niet. Er wordt naar iedereen geluisterd. Westvoornaars onder elkaar die, onder het genot van een drankje, in gesprek gaan over wat er speelt in onze gemeente. Het politiek café is er voor iedereen die wil meepraten of wil luisteren naar wat anderen te zeggen hebben. De leden van de politieke partijen uit het huidige coalitie zijn aanwezig om te luisteren en met u van gedachten te wisselen.

Plaats: Cultureel centrum De Merel, Dwarsweg 23, 3235CE Rockanje.

Tijd: Zaterdag 31 januari 2015 vanaf 16.30 uur.